Aktuální komentáře
28.04.12 18:40:24
Fune
Fune
Doom dosáhl 18 let své existence!
04.01.12 09:22:57
KIDACEK
KIDACEK
Doom dosáhl 18 let své existence!
14.10.11 16:01:34
crx
crx
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
13.10.11 19:47:42
Klofkac
Klofkac
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
08.10.11 20:42:49
sneakfast
sneakfast
Odamex Nitro #2 - Onslaught 1+2+3 Team Deathmatch
03.09.11 15:52:16
Des_Arthes
Des_Arthes
Off Topic: doomeři tipují fotbal
Důležité soubory
[ 15.06.11 ]
[ 07:53:53 ]
[ Vain ]
[ Komentáře: 4 ]
Vyšel Odamex 0.5.2
Tak je to tady a dnes po necelém půl roce vyšla nová verze Doom portu Odamex a je opět o kus lepší. Vzhledem k tomu, že se k vývoji připojilo několik nových vývojářů včetně Dr_sean, který se vrhnul na opravy chyb jako málokdo před ním.
Nejedná se jen o opravy chyb, ale i spoustu nových funkci, ale popořadě.
Zaprvé nové vlastnosti:- Je sdíleno víc věcí mezi klientem a serverem, takže jsou redukovány de-synchronizace
- Podpora Hexen map formátu v experimentální ZDoom kompatibilitě
- Je podporováno tedy několik věcí ze ZDoom formátu, jako zdoom water, gravity, physics, PIT_RadiusAttack (pro rocketjumpy), aircontrol, friction, bridge things (mosty), ambient sounds, a earthquake (ponechávám bez překladu, polovina věcí nevím, co znamená)
- Pokud jste připojeni na coop server pro 4 a méně hráče (ala klasika) je scoreboard mezi levely jako v klasice, jinak se použije původní Odamexu (vývojáři se snaží vyjít vstříc klasice za všech okolností)
- Přidán parametr co_zdoomswitches, který při nastavení 0 je jako klasický Doom a při nastavení 1 jako ZDoom, tedy zvuky tlačítek/dveří jsou různě slyšet podle vzdálenosti hráče od události (viz bug #619, který jsme s ufonem složitě kompletovali)
- A další...
- Opraveno "screenování" ve hře při directx
- Předměty se v coop nerespawnovaly i přes sv_itemsrespawn na true, opraveno
- De-synchronizace několika problémů u přehrávání klasických .lmp dem
- De-synchronizace změny zbraně (a střelba špatných projektilů) opravena
- Opraven CTF HUD
- Některé zvuky (střelba) mohly být přehrány v online hraní víckrát, opraveno
- Animace umírajícího mariňáka byla 2x zrychlená, opraveno (nahlášeno ufonem, díky)
- A mnoho dalších...
Nahrávání dem v multiplayeru se do 0.5.2 ještě nedostalo, ačkoliv je již nadějně rozpracováno, snad v 0.6.
Zdroj: Odamex.net
#2 15.06.11 15:12:40 vain
Jo jo, dobrá práce. Mají teď zase elán, tak snad jim to vydrží a dotlačí to co nejdále.
#3 16.06.11 12:16:05 crx
tak co delate dneska vecer panove?? :))
#4 21.06.11 08:02:04 vain
Info: včera se bavili lehce manc s Alexem a manc se tvářil, že by mohlo vyjít za nedlouho (pravděpodobně) i 0.5.3. dr_sean jede a opravuje celkem i hnusné bugy a věci, které Odamex přibližují klasice každou revizí, takže možná budou verze vycházet opravdu častěji (fixuje i desync dem, na což si v minulosti troufnul jen Denis).